Pers

Elk jaar bezoeken 150+ foodjournalisten, foodbloggers en foodinfluencers de Culiperslunch. Media, journalisten en blogs van naam en faam zijn aanwezig om het laatste nieuws op te snuiven. De organisatie heeft een strikt accreditatiebeleid waarbij gekeken wordt naar mediatitel, bereik en relevantie voor aanwezige merken. Na afloop krijgt elke mediadeelnemer de legendarische Culiperslunch foodiebag mee naar huis met daarin producten van participerende merken om thuis uit te proberen.

Aanmelden pers? Stuur ons een mail met de naam van het medium dat je vertegenwoordigt en de bereikcijfers (inclusief bereik op sociale kanalen).

In de pers

#Culiperslunch2018
 
“Ik bezoek de Culiperslunch elk jaar. Het is het leukste food media-evenement van het jaar. Ik doe er altijd weer nieuwe ideeën op.”
#Culiperslunch
Pauline Weuring
Uit Pauline's Keuken
“De Culiperslunch is hét podium om in een keer weer heel veel foodnieuws op te snuiven en merken te ontmoeten.” #Culiperslunch

Bo Schinkel
Beafood
“Ik kijk elk jaar weer uit naar de Culiperslunch. Ik ben er vanaf de allereerste editie bij geweest.”
#Culiperslunch

Janny van der Heijden
Foodpublicist en tv-maker
“Het leuke van de Culiperslunch is dat iedereen er altijd is. Dat vind je op geen enkel ander persevent voor foodies.”
#Culiperslunch
Joel Boekaert
NRC Handelsblad
“Er is heel veel nieuws te vinden. Ze spelen heel goed in op de laatste trends. Ik kom er altijd boordevol verhaal-ideeën ervandaan.”
#Culiperslunch
Jacques Hermus
Culinair journalist en kookboekschrijver
“Ik kom hier om te kijken wat de nieuwste producten zijn en ook om héél veel te proeven.”
#Culiperslunch


Leonie ter Veld
Metro & Gewoon wat een Studentje
’s Avonds Eet